گیلان | الکترونیکی و یکپارچه شدن فرایند صدور مجوزدر بهزیستی

نشست شورای معاونین بهزیستی گیلان با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان ، شورای مدیران ، کارشناسان معاونت امور توانمندسازی و مشارکت های مردمی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار گردید.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش با خوشامد گویی به جمع حاضر عنوان کرد : با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی و وضعیت معیشت افراد تحت پوشش مسئولیت ما در تامین مسکن و اشتغال آنها بیشتر و راهی دشوارتر پیش رو داریم امید است با همکاری و هماهنگی بهتربا بهزیستی کشور و بهره مندی از خرد جمعی بتوانیم بر چالش های موجود فایق آییم .

سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیر دولتی سازمان بهزیستی کشور ضمن تایید سخنان دکتر نحوی نژاد  بیان کرد : با توجه به شرایط دشوار کاری در بهزیستی افرادی که مردم داری داشته باشند بهتر خدمت می کنند و در این راستا می بایست همگی با هم بر تقویت حوزه مشارکت های مردمی و جلب خیرین تمرکز و برنامه ریزی به صورت مدون و به لحاظ ساختاری با کیفیت بالا در سازمان تقویت گردد.

وی در ادامه افزود : اگر بخش خصوصی ، مراکز و موسسات تحت نظارت بهزیستی نبودند ، شاید دولت می بایست 5 برابر اعتبار کنونی به بهزیستی اختصاصی می داد تا شرایط مثل اکنون باشد .

مهندس بهداد گفت : مشارکت مردمی درماه محرم که در این ایام به صورت خودجوش ومردمی شکل می گیرد می بایستی به عنوان الگو دیده شده و در بهزیستی هم نهادینه شود.

 شایان ذکر است  سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیر دولتی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی موسسات غیر دولتی با نظارت بیشتر توسط سازمان بهزیستی صورت خواهد پذیرفت وامسال برای این نظارت ها اعتبار اختصاص یافته است ، اضافه کرد جهت تسهیل و تسریع فرایند صدور مجوز توسط بهزیستی به زودی  13 فرایند صدور مجوز ، الکترونیکی و به صورت یکپارچه در کشور انجام خواهد شد

کد خبر 3517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد