اردبیل ا تیم‌های اجتماع محور بهزیستی در استان اردبیل توسعه می‌یابند .

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: توسعه و گسترش تیم‌های اجتماع محور بهزیستی در سطح استان اردبیل در اولویت اداره کل بهزیستی استان اردبیل قرار گرفته است و برای تقویت این تیم‌ها و انجمن‌ها تلاش می‌کنیم.

بهزاد ستاری  در بازدید از اداره بهزیستی شهرستان خلخال اظهار داشت: در سال گذشته در استان اردبیل 8 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های اشتغال و بازتوانی افرادی که اعتیاد را ترک کرده‌اند اختصاص یافته بود که امسال این اعتبارات به 22 میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی از واگذاری زمین در استان اردبیل برای پرورش گل رز هلندی برای افرادی که اعتیاد را ترک کرده‌اند خبر داد و افزود: ما امسال علاوه‌بر اینکه اعتبارات حوزه بازتوانی و اشتغال‌زایی افرادی که اعتیاد را ترک کرده‌اند افزایش داده‌ایم زمین‌هایی را نیز در استان اردبیل برای پرورش گل رز هلندی برای افرادی که اعتیاد را ترک کرده‌اند واگذار کرده‌ایم و برای اشتغال‌زایی افراد بازتوان شده نیز تلاش می‌کنیم.

ستاری با بیان اینکه تیم‌های اجتماع محور در استان اردبیل توسعه می‌یابند تصریح کرد: توسعه و گسترش تیم‌های اجتماع محور بهزیستی در سطح استان اردبیل در اولویت اداره کل بهزیستی استان اردبیل قرار گرفته است و برای تقویت این تیم‌ها و انجمن‌ها تلاش می‌کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های گسترده تیم‌های اجتماع محور در سطح استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون در سطح استان اردبیل 24 تیم اجتماع محور فعالیت می‌کنند و با توجه به اینکه بیش‌ترین میزان شیوع اعتیاد در بین کارگران در محدوده‌های صنعتی بزرگ و متوسط ازجمله شهرک‌های صنعتی است باید برای راه‌اندازی تیم‌های اجتماع محور و توسعه و گسترش سایر تیم‌های اجتماع محور تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مراکز زیر مجموعه بهزیستی استان اردبیل فعالیت‌های خوبی انجام می‌دهند اظهار کرد: در سطح استان اردبیل در راستای جلوگیری از انتقال معلولیت بررسی و حل مشکلات ژنتیکی‌، بینایی و شنوایی با فعالیت و اقدامات گسترده مراکز سلامت خانواده در اولویت اداره کل بهزیستی استان اردبیل قرار گرفته است.

کد خبر 3497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد