همدان| اجرای نیات واقفین در سازمان بهزیستی به راحتی امکان پذیر است

مدیر کل بهزیستی استان با مدیرکل اوقاف و امور خیریه دیدار و پیرامون گسترش همکاری ها بحث و تبادل نظر کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیر کل بهزیستی استان در این دیدار که معاونین پشتیبانی و نیروی انسانی ،مشارکت های مردمی،اشتغال و موسسات خیریه نیز حضور داشتند گفت:مصداق عینی و عملی بسیاری از موقوفات واقفین در سازمان بهزیستی است و اجرای نیات واقفین در سازمان بهزیستی به راحتی امکان پذیر است .

حمید رضا الوند افزود:جامعه تحت پوشش سازمان بهزیستی در شرایط فعلی جامعه نیازمند حمایت های ویژه هستند و اداره کل اوقاف می تواند با در نظر گرفتن نیات واقفین و موازین شرعی به مرتفع نمودن مشکلات آنان کمک کند .

الوند خاطر نشان کرد: همه ساله طرح مهرانه در راستای تامین لوازم التحریر و لوازم ضروری دانش آموزان تحت پوشش اجرا می شود تا هیچ کودکی از تحصیل باز نماند که خوشبختانه در سال گذشته با همکاری اوقاف بخشی ازاین نیازمندیها تامین شده لذا امیدواریم امسال نیز این همکاری ادامه یابد .

مدیر کل بهزیستی استان گفت:در آینده نزدیک در جلسه شورای اداری مشترک با اوقاف مباحث و موضوعات کاری مشترک مطرح تا با رایزنی بتوان به گسترش همکاری ها در قالب تفاهم نامه کمک نمود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان نیز بر گسترش همکاری ها تاکید کرد و گفت:امسال 5000 بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده که بخش قابل توجهی از این بسته ها به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی اختصاص می یابد .

حجت الاسلام حاجی زین العابدینی گفت:اداره کل اوقاف و امور خیریه آمادگی دارد تا ضمن در نظر گرفتن موارد قانونی در بسیاری از برنامه ها از جمله برنامه های فرهنگی همکاری لازم را با سازمان بهزیستی استان داشته باشد

کد خبر 3486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد