هرمزگان | تقدیر از ورزشکار مدال آور

مدیر کل بهزیستی هرمزگان با حضور در موسسه خیریه علی ابن ابیطالب(ع) ، از فیض الله صالحی مقدم ورزشکار موفق در چهاردهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر کشور تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ، فیض الله صالحی مقدم با حضور در مسابقات دوومیدانی 100 متر جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر کشور ( گروه پسران) مقام اول  و مدال طلای این دور از مسابقات را از آن خود کرد.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر کشور در دو گروه پسران و دختران از تاریخ ۲۶ مرداد تا 7 شهریورماه با حضور ۳۱ استان در استان مازندران ، شهرستان بابلسربرگزار شد.

غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی هرمزگان در حاشیه این مراسم ، ضمن تجلیل از همت بلند و توانمندی این ورزشکارموفق اظهار داشت : یکی از سیاست های بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف است و ایجاد زمینه حضور افراد در عرصه های فرهنگی ورزشی و اجتماعی می‌تواند تاثیر بسزایی در ارتقا روحیه اجتماعی وبهره گیری آنها از فرصت های موجود باشد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با تأکید بر حضور پررنگ ورزشکاران مددجویان و معلولین استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ، تصریح کرد: دراین راستا بهزیستی استان هرمزگان همیشه درکنارورزشکاران وقهرمانان رشته های ورزشی بوده و آنان را مورد حمایت خود قرار می دهد.

کد خبر 3472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد