گزارش| در هفته دولت، نیمی از ادارات کل استانی سازمان بهزیستی، رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کردند

 سازمان بهزیستی همواره و طی چند سال اخیر در حوزه های مختلف و شاخص های عمومی و اختصاصی در این جشنواره رتبه برتر را کسب کرده است و امسال نیز در حدود نیمی از ادارات کل بهزیستی در سراسر کشور، حائز رتبه برتر این جشنواره شده اند و به بیانی دیگر سازمان بهزیستی باز هم در سطح استانی این جشنواره به عنوان دستگاه برتر معرفی شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ جشنواره شهید رجایی به یاد منش و روش"شهید محمد علی رجایی" رئیس جمهور مردمی، ساده زیست و پرآوازه جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب نامگذاری شده است و هدف اصلی از برگزاری این جشنواره به نقل از وب سایت سازمان اداری و استخدامی کشور به این شرح است:

"  به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، به استناد آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری (موضوع تصمیم‌نامه شماره ۴۴۳۲۷/۴۲۲۵تاریخ ۱۳۸۹/۱/۱۴ وزیران محترم عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک) و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهیدرجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید  رجایی در سه سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می شود.

 سازمان بهزیستی همواره و طی چند سال اخیر در حوزه های مختلف و شاخص های عمومی و اختصاصی در این جشنواره به عنوان دستگاه برتر معرفی شده است و امسال نیز ادارات کل بهزیستی چند استان، حائز رتبه برتر این جشنواره شده اند و به بیانی دیگر سازمان بهزیستی باز هم در سطح استانی این جشنواره به عنوان دستگاه برتر معرفی شده است.

ادارات کل بهزیستی در ۱۴ استان کشور حائز رتبه برتر این جشنواره شده اند که استان اصفهان برای پنجمین سال متوالی در صدر این استان ها قرار گرفته اند. همچنین  اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد استان اصفهان نیز در بخش شهرستانی این جشنواره و از بین دستگاه های اداری این شهرستان، رتبه برتر را کسب کرده است.  

ادارات کل بهزیستی استان های آذربایجان شرقی و زنجان برای چهارمین سال متوالی در این جشنواره، دستگاه  برتر شناخته شده اند و ادارات کل بهزیستی استان های قزوین، سمنان و مازندران نیز برای سومین سال متوالی مقام برتر دستگاه های اجرایی استان را به خود اختصاص داده اند.

امسال دومین سالی است که اداره کل بهزیستی استان همدان در این جشنواره به عنوان دستگاه برتر استانی معرفی شده است و ادارات کل بهزیستی استان های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، فارس و مرکزی نیز با کسب امتیاز مورد نیاز در شاخص های استانی این جشنواره و به عنوان دستگاه برتر مورد تقدیر قرار گرفته اند.

کد خبر 3466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد