تهران| امیدواریم شهرداری تهران به تعهداتش برای واگذاری مرکز بهاران پایبند بماند

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه هنوز تفاهم‌نامه‌ مرکز بهاران برای واگذاری از سوی شهرداری به بهزیستی منعقد نشده است، گفت: امیدواریم شهرداری تهران به تعهداتی که برای واگذاری مرکز بهاران داده است پایبند بماند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داریوش بیات‌نژاد با بیان اینکه به تصمیمات مدیریت شهری تهران برای واگذاری مدیریت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی احترام می‌گذاریم، اظهار کرد: بر اساس جلسات متعددی که در سطح استان شکل گرفت قرار بر این بود که تعدادی از فضاهای فیزیکی شهرداری تهران تحت عنوان مرکز بهاران به سازمان بهزیستی واگذار شود.

وی افزود: شهرداری تهران قرار بود حدود ۸ الی ۱۰ مرکز بهاران را در قالب تفاهم‌نامه‌ای در اختیار برخی موسسات و خیریه‌هایی قرار دهد که نظارت آن برعهده سازمان بهزیستی باشد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران عنوان کرد: مراکز بهاران به منظور ساماندهی افراد آسیب‌دیده، توانمندسازی بیماران سخت متجاهر و ساماندهی کودکان خیابانی در اختیار موسسات و سمن‌هایی که تجربه‌ای در پیشگیری از آسیب دیدگان اجتماعی دارند قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مصوبات استانی به شکل تفاهم‌نامه بود، ادامه داد: اینکه در شورای شهر این تعامل شورا با شهرداری چطور باشد و چه فرآیندی را طی کند مشخص نیست اما امیدواریم که شهرداری تهران به تعهداتی که داده است پایبند بماند.

منبع: آنا

کد خبر 3459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد