ایلام| جهش اداره کل بهزیستی ایلام در ارتقا رتبه های دفاتر تخصصی

مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به ارتقا رتبه های دفاتر تخصصی این اداره کل گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده توسط دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور این اداره کل در حوزه های مختلف فعالیتها موفق به ارتقا رتبه در سطح کشور شده است.

زهرا همتی با اعلام این مطلب گفت: یکی از مهمترین این موفقیتها کسب رتبه سوم کشوری توسط معاونت پیشگیری این اداره کل بوده بطوریکه بر اساس اعلام دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، حوزه پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام جزء پنج استانی قرار گرفته که بیشترین درصد رشد را داشته اند.

وی ارتقا حوزه فرهنگی این اداره کل از رتبه 16به سوم کشوری را از دیگر موفقیتهای این اداره کل برشمرد.

وی گفت: همچنین در این ارزیابی انجام گرفته حوزه مسکن، اشتغال، مشارکتهای مردمی و مراکز غیر دولتی اداره کل بهزیستی ایلام که پیش تر رتبه دو رقمی داشتند با رشد 10رتبه موفق به کسب رتبه های تک رقمی شده اند.

مدیر کل بهزیستی ایلام به فعالیت دفتر توانمندسازی این سازمان نیز اشاره کرد و از ارتقا رتبه این دفتر از رقم 17به پنج خبر داد.

لازم به ذکر است که اداره کل بهزیستی ایلام در جشنواره شهید رجایی امسال به دلیل موفقیت در "کیفیت شاخص های عمومی" به عنوان دستگاه برتر انتخاب و مدیر کل بهزیستی ایلام از سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفت.
پایان/

کد خبر 3449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد