استان سمنان ا پیام مدیر کل به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

ماه محرم تداعی گر واقعه عاشورا در ماجرای دفاع از دین همواره نماد آزاداندیشی و روشنفکری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیسی استان سمنان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم پیام دادند متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

همکاران محترم

با سلام و احترام

 ماه محرم تداعی گر واقعه عاشورا  در ماجرای دفاع از دین همواره نماد آزاداندیشی و روشنفکری اسلامی  است  و به ما درس می دهد در راه قرآن باید از همه چیز گذشت و برای حفظ دین باید فداکاری کرد.

 زندگی جاودانه امام حسین(ع) نشأت گرفته از حق و راستی بود  و در ذهن همگان حق خواهی، آزادی  و آزادگی را یادآور شد و زمینه ساز حرکت های جهادی و جنبش ها و نهضت های بزرگ اسلامی و آزادی خواهی در تاریخ شد.

امام حسین (ع) و یاران وفادارش در عاشورا با شهادت در مسیر آرمان های الهی درس آزادگی، عدالتخواهی، ایثار و از خود گذشتگی در راه معبود و ارزشهای دینی را در بالاترین سطح آن معنا نمودند.
عاشورای حسینی سالروز میثاق عشق و ایثار، ولایتمداری و شهادت طلبی و جانبازی است. آنچه که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تا امروز در رفتار و عمل بزرگ مردان و اسوه های عشق و ایثار مشاهده می شود.

امروز همه ی ما به ماهیت پیام و قیام سیدالشهدا(علیه السلام) نیازمندیم تا اسلام اصیل و به دور از پیرایه که پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) به عالمیان عرضه نمود را درک کنیم و باورهای خویش را از هرگونه جهالت و ضلالت به دور نگه داریم تا بدین وسیله مقدمات برپایی نظام جهانی مبتنی بر عدالت و بر پایه تعالیم جهان شمول اسلام را فراهم آوریم و راه را برای حکومت جهانی مهدی موعود(عج) هموار کنیم.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سومین خورشید ولایت امام حسین علیه السلام را خدمت همه کارکنان و جامعه هدف سازمان تسلیت می گویم از درگاه خداوند منان تقویت بصیرت  و کسب معنویت را آرزومندم.

                                                                              علیرضا ایزدپور

                                                                 مدیر کل بهزیستی استان سمنان

 

کد خبر 3447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد