گیلان | عیادت مدیرکل بهزیستی گیلان از عکاس شهیر گیلانی

روزنامه سوال و جواب / شنبه ۹ شهریور ۹۸

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد باتفاق مدیرعامل موسسه خانه مطبوعات گیلان آقای کریم خرسندی و مسئول ستاد اقامه نماز حاج آقا نادم با محمد کوچک پور کپورچالی هنرمند برجسته گیلانی دیدار و به پاس سالها تلاش در این عرصه تقدیر کردند

دکتر حسین نحوی نژاد در این دیدار گفت : محمد کوچک پور کپورچالی جزء عکاسان مشهور طبیعت است و به دلیل عکس هایی با ویژگی های بدیع به عنوان راوی مصور تاریخ معاصر گیلان هم معرفی می شود .

وی افزود : این عکاس به جز گیلان در اغلب استان های کشور هم از طبیعت، سنت، چهره ها و نوع پوشش و کار مردم عکس تهیه کرده است . کوچک پور برنده چهار دوره مسابقه عکاسی آسیا و اقیانوسیه یونسکو در ژاپن، سه دوره مسابقه جهانی آساهی شیمبون، دو دوره مسابقه عکاسی شانگهای چین و برنده مسابقه عکاسی خلاق انگلستان است. وی چندین دوره در مسابقه های عکاسی داخلی و انجمن سینمای جوانان ایران نیز به موفقیت هایی دست یافته است کوچک پور طبیعت سرزمین مادری اش، مردم و سنت ها و آداب و رسومشان را به زیبایی از دریچه دوربین به جهانیان می شناساند. عشق به انسان، طبیعت و زندگی را به خوبی می توان در عکس های وی مشاهده کرد. همزیستی انسان و طبیعت، جلوه های گوناگونی از زندگی مردم، هنرنمایی نور و رنگ در طبیعت، دنیای کودکان از جمله موضوعات آثار وی هستند.

کد خبر 3439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد