قم /آیت الله سعیدی امام جمعه قم : در کار بهزیستی و خدمت به مردم هم تبلیغ داشته باشید هم توجیه

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم همزمان با آغازماه محرم دکتر کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان قم با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) وامام جمعه قم دیدار کردند و ضمن ارائه گزارش خدمات سازمان خواستار حمایت آستان مقدس از برنامه های بهزیستی و توصیه خیرین وعموم مردم به مشارکت در اموربهزیستی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم همزمان با آغازماه محرم دکتر کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان قم با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  وامام جمعه قم دیدار کردند و ضمن ارائه گزارش خدمات سازمان خواستار حمایت آستان مقدس از برنامه های بهزیستی و توصیه خیرین وعموم مردم به مشارکت در اموربهزیستی شدند.

حضرت آیت الله سعیدی در این دیدار با اشاره به خدمات بهزیستی و برخی نهادهای حمایتی به مردم اشاره داشتند در ارائه گزارش و دیدار با مردم هم تبلیغ کار و خدمات خود را داشته باشید و هم توجیه ، مردم و مخاطبین را در باره حدود وظایف خود و میزان امکانات توجیه کنید تا مطالبات در محدوده اختیارات شما باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزودند هر خدمت و کاری انجام می دهید درست و دقیق انجام دهید و در تمام کارهای خود مداقه و بررسی و واکاوی داشته باشید و رضایت مردم را از خدمات خود بررسی کنید .

ایشان با اشاره به ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) بهره مندی از فیوضات مجالس حسینی را متذکر شدند و خاطرنشان کردند حضور در پای منابر موعظه را ازدست ندهید ما همه نیازمند موعظه و تذکر هستیم و مجالس حسینی بهترین فرصت جهت خودسازی است .

کد خبر 3431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد