آذربایجان غربی| برگزاری جلسه پیگیری روند احداث واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی تکاب

پیرو تفاهم نامه کشوری سازمان بهزیستی با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در محل اداره بهزیستی شهرستان تکاب نشست هماهنگی با حضور رئیس بهزیستی، فرمانده سپاه و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ هوشنگ قربانی رئیس بهزیستی شهرستان تکاب در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات سپاه و بسیج سازندگی در کمک به ساخت مسکن مددجویان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بحث مسکن مددجویان، خواستار سرعت بخشی به ساخت مسکن با همکاری سپاه پاسداران شد.

 سرهنگ زینال نژاد فرمانده سپاه تکاب نیز در این دیدار ضمن تسلیت ماه محرم از آمادگی سپاه برای خدمت به مددجویان در زمینه ساخت مسکن خبر داد و گفت: باید کمک رسانی های سپاه و بهزیستی به مددجویان هدفمند باشد و با برگزاری جلسه با بنیاد مسکن نیز نحوه پرداخت هزینه ها از سوی این بنیاد در مراحل مختلف بررسی شود.

گفتنی است با توجه به اینکه سهمیه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ساخت ۱۸ واحد مسکونی برای مددجویان است تاکنون ۱۶ مورد معرفی شده است.

لازم به ذکر است ساخت مسکن مددجویان بهزیستی با کمک بلاعوض هفت میلیون تومانی بهزیستی، تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن و کمک های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انجام می گیرد.

کد خبر 3407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد