قزوین | کسب عنوان دستگاه برتر توسط سازمان بهزیستی استان قزوین برای سومین سال متوالی

در جشنواره شهید رجایی که باهدف ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال۹۷ برگزار شد، سازمان بهزیستی به‌عنوان دستگاه برتر در بخش شاخص‌های استانی مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، علیرضا وارثی تصریح کرد: این موفقیت محصول تلاش همه همکاران بهزیستی است که با رعایت شاخص‌های استاندارد ارزیابی و تخصصی حوزه‌های بهزیستی محقق شده است.

وی با اشاره به معیارهای ارزیابی دستگاه‌های برتر یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اصول ارزیابی بحث شفاف‌سازی و خدمت‌رسانی به هنگام بود، بهزیستی یک دستگاه اجتماعی است که اگر به هنگام به دهک‌های پایین که نیاز آنی دارند خدمت کنیم توفیق خدمت‌رسانی‌مان ارزشمند خواهد بود.


وی تأکید کرد: سرعت در کار و کیفیت در خدمت در حوزه‌های مختلف ازجمله حوزه‌های اجتماعی، اعتیاد، معلولین ازجمله شاخص‌های برتر بهزیستی بوده است.

وارثی یادآور شد: کاهش اعتیاد، پیشگیری و آگاه‌سازی در حوزه معلولیت، پیشگیری و آگاه‌سازی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و توسعه و گسترش خدمات روزمره برای معلولین از اهداف آینده ما است که در جهت استحکام خانواده تلاش می‌کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: نوع خدمت و نوع مشتریان سازمان بهزیستی با سایر دستگاه‌ها متفاوت است چراکه نوع جنس کار ما که خدمت‌رسانی به دهک پایین و تکیه‌گاه این قشر است ارزشمند است.

کد خبر 3391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد