بازدید مدیرکل دفتر توانمند سازی بهزیستی کشور از بهزیستی پاکدشت

فریبا درخشان نیا مدیرکل دفتر توانمند سازی بهزیستی کشور از بهزیستی پاکدشت بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی پاکدشت ، دکتر فریبا درخشان نیا مدیرکل دفتر توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی کشور، شهناز حقانیان کارشناس دفتر توانمندسازی زنان بهزیستی استان تهران، رییس، معاون و کارشناسان واحد اجتماعی بهزیستی پاکدشت از گروه همیار موسسه حقوقی و گروه همیار خیاطی زنان سرپرست خانوار دیدار کردند.

مدیرکل دفتر توانمندی زنان بهزیستی کشور گفت : با توجه به اهمیت توانمندی زنان سرپرست خانوار و خانواده آنان فعالیت این دو گروه همیار در شهرستان تجربه موفقی از گروه های همیار و توانمندی به معنی واقعی کلمه است چرا که از این طریق حمایت اجتماعی برای آنان فراهم شده و دسترسی آنان به شبکه اجتماعی و ارتباطی آسان تر شده و همین امر احساس آرامش و خودکارآمدی درآنان شده که نتیجه آن بهبود وضعیت معیشتی آنان است.
محمود برزگر رئیس بهزیستی  پاکدشت  به ارائه گزارشی از گروه های همیار پرداخت و گفت: با توجه به اینکه بهتر است در توانمندی الگوهای بومی نیز مدنظر قرار بگیرد از آمادگی بهزیستی پاکدشت جهت اجرای مدل های جدید توانمندسازی برای زنان سرپرست خانوار خبر داد.
وی افزود : شهرستان پاکدشت هم اکنون دارای   2  گروه همیار است و اشتغال زایی  گروه همیار  با    65 میلیون تومان اعتبار راه اندازی و هنوز بصورت بلاعوض در اختیار آنان است .

در پایان ضمن قول مساعدت لازم جهت حل مشکلات گروه های همیار، مقرر شد مشکلات مطرح شده از سوی اعضا مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد.

کد خبر 3389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد