رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان: 
۲ شناگر معلول کرمانی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند

فردای کرمان – گروه جامعه: «ابوالفضل ملک‌اولادی» در رده‌ی جوانان و «سینا ضیغمی‌نژاد» در رده‌ی بزرگسالان به اردوی انتخابی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین دعوت شدند.


به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمان از دعوت دو شناگر کرمانی به اردوی انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: «اولین مرحله‌ی اردوی انتخابی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دو رده‌ی جوانان و بزرگسالان از ۱۴ تا ۱۸ اسفند ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار می‌شود».
مهدی نخعی افزود: «۱۰ ورزشکار در رده‌های جوانان و بزرگسالان به این اردو فراخوانده شده‌اند که از استان کرمان نیز ابوالفضل ملک‌اولادی در رده‌ی جوانان و سینا ضیغمی‌نژاد در رده‌ی بزرگسالان در این اردو حضور دارند».
وی در تشریح وضعیت ورزشکاران این رشته در هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمان، گفت: «ملی‌پوشان بزرگسال  ما محمد کریم‌زاده، ایلیا کاظمیه، فرزاد حسین‌آبادی، سینا ضیغمی‌نژاد و سیدشورش دلپسند هستند و  ملی‌پوشان جوان ما امیررضا نجفی، ابوالفضل ملک‌اولادی، ابوالفضل علیمرادی و ابوالفضل نگارستانی هستند که تاکنون توانسته‌اند به تیم ملی راه یافته و افتخاراتی را برای استان و کشور کسب کنند».
نخعی اظهار کرد: «ورزشکاران شناگر ما توانسته‌اند تا امروز بیش از ۴۰ مدال قهرمانی کشور، چهار مدال بین‌المللی و دو رکورد ملی را به ثبت برسانند».
وی افزود: «سینا ضیغمی‌نژاد ورزشکار تازه‌نفس کرمانی موفق شد در شهریور ۹۸ در انگلیس ورودی پارالمپیک ۲۰۲۱ را کسب کند».
گفتنی است به دلیل شرایط ویژه‌ی کرونا این اردوها در چند مرحله برگزار می‌شود و اردونشینان تمرینات خود را زیر نظر علیرضا ایزدی پیگیری می‌کنند.
تیم کرمان از لحاظ تیمی در رتبه‌ی دوم کشور قرار دارد.

کد خبر 33415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد