رییس هیات ورزشهای جانبازان ومعلولین استان کرمان خبر داد 
دعوت شناگران معلول کرمانی به اردوی انتخابی تیم ملی

به گزارش یزدان کرمان ابوالفضل ملک اولادی در رده جوانان و سینا ضیغمی در رده بزرگسالان به اردوی انتخابی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین دعوت شدند.

به گزارش یزدان کرمان مهدی نخعی مشاور عالی مدیر کل و رییس هیات ورزشهای جانبازان ومعلولین استان کرمان با اعلام این خبر گفت اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دو رده جوانان و بزرگسالان از ۱۴ تا ۱۸ اسفند ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار می شود که در همین رابطه ۱۰ ورزشکار در رده های جوانان و بزرگسالان به این اردو فراخوانده شدند که از استان کرمان ابوالفضل ملک اولادی در رده جوانان و سینا ضیغمی در رده بزرگسالان در این اردو حضور دارند.
وی در تشریح وضعیت ورزشکاران این رشته در هیات ورزشهای جانبازان ومعلولین استان گفت : ملی پوشان بزرگسال ما محمد کریم زاده، ایلیا کاظمیه ؛ فرزاد حسین آبادی ، سینا ضیغمی نژاد ؛سید شورش دلپسند و ملی پوشان جوان ما امیررضا نجفی ، ابوالفضل ملک اولادی ، ابوالفضل علیمرادی، ابوالفضل نگارستانی می باشند که تاکنون توانسته اند به تیم ملی راه یافته و افتخاراتی را برای استان و کشور کسب نمایند.
نخعی اذعان داشت : ورزشکاران شناگر ما توانسته اند تا امروز بیش از ۴۰ مدال قهرمانی کشور ، ۴ مدال بین المللی و دو رکورد ملی را به ثبت برسانند.
وی افزود : سینا ضیغمی نژاد ورزشکار تازه نفس کرمانی موفق شد در شهریور ۹۸ در انگلیس ورودی پاراالمپیک ۲۰۲۱ را کسب نماید.
شایان ذکر است به دلیل شرایط ویژه ی کرونا این اردوها در چند مرحله برگزار می‌شود. و تیم کرمان از لحاظ تیمی در رتبه ی دوم کشور قرار دارد.
گفتنی است اردونشینان تمرینات خود را زیر نظر علیرضا ایزدی پیگیری می کنند

کد خبر 33410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد