استان سمنان ا شفافیت خدمات با حضور مدیر کل در برنامه زنده تلویزیونی

اداره کل بهزیستی استان سمنان بعنوان یک دستگاه مطالبه گر همواره و در حد توان مدافع حقوق و مطالبات جامعه هدف خود می باشد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان به مناسبت هفته دولت علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در برنامه زنده تلویزیون حضور داشت.

 علیرضا ایزدپور با حضور در برنامه زنده تلویزیونی به نام یک صبح تازه ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی و فداکاری های دولتمردان عمل و اندیشه های  سبز شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب اسلامی علی الخصوص شهید شاخص سازمان بهزیستی شهید دکتر محمد علی فیاض بخش  هفته دولت را خدمت همه ی خدمتگزاران به نظام و انقلاب تبریک گفتند.

ایزدپور ضمن تصریح اهداف و رویکردهای سازمان بهزیستی مبنی برپیشگیری، حمایت و توانمند سازی جامعه هدف بیان داشت:اداره کل بهزیستی استان سمنان با داشتن بیش از ۱۷۰ فعالیت در جهت بهزیستن و بهبودی سلامت روحی و گسترش روحیه نشاط و شادابی به فضای جامعه تلاش می کند.

وی افزود :کارشناسان متخصص و توانمند در حوزه های تخصصی خدمات گسترده ای به جامعه هدف ارائه می دهد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه در خصوص فعالیتهای حوزه اجتماعی بیان داشت: یکی از این برنامه ها که در دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی اجرا می گردد «برنامه اورژانس اجتماعی» است.

این برنامه تلفیقی از مداخله در بحران، فردی، خانوادگی و اجتماعی (مرکز اورژانس اجتماعی)، خط تلفن اورژانس اجتماعی (۱۲۳)، تیم سیار اورژانس اجتماعی (خدمات اجتماعی سیار) و پایگاه اورژانس اجتماعی (پایگاه خدمات اجتماعی) می باشد ویژگی مهم این برنامه ارائه خدمات اجتماعی یعنی : "تخصصی بودن"، "بموقع بودن" و "در دسترس بودن" مد نظر قرار گرفته است  و سعی شده است اجتماع (جامعه) محوری" در برنامه ها عملیاتی شود.

ایزدپور ضمن معرفی فعالیتهای اورژانس اجتماعی اظهار داشت: در شهرستانهای سمنان کارشناسان اورژانس اجتماعی بصورت شبانه روزی، شاهرود گرمسار و دامغان صبح و بعد از ظهر آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به جامعه هدف سازمان می باشند

مدیر کل  بهزیستی استان سمنان در تعریف فعالیتهای حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد از ارائه خدمات به بیش از ۶۰۰۰ نفر در سال ۹۷ در مراکز درمان سرپائی وابستگی به مواد، مراکز کاهش آسیب یا DIC و شلتر، مرکز اقامتی میان مدت، ساماندهی معتادین متجاهر واشتغال بهبود یافتگان اطلاع داد.

علیرضا ایزدپور درحوزه توانبخشی در خصوص خدمات گسترده و متعدد این حوزه تخصصی به معلولین عزیز در سطح استان خبر داد و بیان داشت:اداره کل بهزیستی استان سمنان در حد توان و همواره مدافع مطالبات و حقوق جامعه هدف تحت حمایت این اداره می میباشد.

ایشان در تاکید و ادامه گفت اداره کل بهزیستی استان سمنان با نظارت بر دستگاههای اجرایی در خصوص مناسب سازی و تغییر مبلمان و فضاهای شهری به جهت حضور فعال و مشارکت مددجویان عزیز تحت حمایت این اداره کل در جامعه تلاش می کند و  این امر با خرد جمعی و تعامل بیشتر دستگاههای اجرایی میسر و محقق می شود.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان پیگیری خدمات در همه ی حوزه های تخصصی مددجویان تحت حمایت تا توانمندی را یکی از شاخصه های فعالیتهای این اداره و هدف را توانمندی و خودکفایی مددجویان در جهت عزت و کرامت انسانی دانست.

کد خبر 3325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد