مدیر کل بهزیستی استان در مراسم افتتاح مسکن خانواده دارای سه عضو معلول روستایی هریس از تامین مسکن 4 هزار تن از مددجویان بهزیستی استان در دولت یازدهم و دوازدهم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، محسن ارشد زاده در این مراسم که در چهارمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان برگزار شد،ابراز داشت :500 واحد از کل این افتتاحات به خانواده های دارای دو عضو معلول اختصاص داشت و تامین مسکن جامعه هدف تحت پوشش به ویژه خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول ازمهمترین دغدغه ها و اولویتهای کاری بهزیستی می باشد.

وی با اشاره به کمک بلاعوض 30 میلیون تومانی به خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول شهری و 18 میلیون تومانی به خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول روستایی اظهار داشت :تامین مسکن خانوادهای دارای دو عضو معلول جدید همچون معلولینی که با ازدواج زوجین معلول خانوار دارای دو عضو معلول محسوب می شوند نیز جزو برنامه های بهزیستی قراردارد و وام بدون کارمزد بنیاد مسکن و انشعابات رایگان نیز از جمله کمکهای بهزیستی به این خانوارها می باشند.

همچنین همزمان با هفته دولت و روز کارمند مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان در منزل مددجویان و بازنشستگان شهرستان هریس حضور یافته و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

کد خبر 3318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد