۹۴ پروانه "مثبت زندگی" در تهران صادر شد

مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: این نهاد ۹۴ پروانه مراکز "مثبت زندگی" که به هر مرکز ۴۵۰ پرونده براساس منطقه جغرافیایی واگذار شده را در ۲۲ منطقه صادر کرده است.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، سیدسعید آرام در این باره اظهار داشت: این تعداد مراکز، مراکزی غیردولتی است که براساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت پس از کسب پروانه فعالیت، مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی را در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارائه می کنند، که به عنوان مرکز مثبت زندگی نامیده می ‌شود.

وی افزود: در مراکز مثبت زندگی چند مددکار،   مدیر،  مسئول فنی و مسئول پذیرش با مدارک تحصیلی مددکاری، روانشناسی و علوم تربیتی مشغول به کار شده‌اند.

آرام ادامه داد: این مراکز علاوه بر خدماتی چون بازدید منزل، حمایت‌های مالی مستمر و غیرمستمر، صدور معرفی نامه‌های مختلف، نیاز سنجی، آموزش مهارت‌های زندگی، غربالگری بینایی و شنوایی به ارائه سایر خدماتی چون ثبت درخواست‌های فرزندخواندگی، تشکیل پرونده جدید برای مددجویان جدیدالورود در محدوده‌ی جغرافیایی محل خدمت اقدام می‌کنند.

وی خواستار شد که کلیه‌ توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهر تهران با مراکز مثبت زندگی جهت به‌روزرسانی پرونده‌های خود همکاری کنند.

کد خبر 33081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد