رامسر │   افتتاح دو مرکز مثبت زندگی در شهرستان رامسر

همزمان با سراسر کشور و با حضور آزاد فرماندار شهرستان رامسر، شمسی رییس اداره بهزیستی رامسر و مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان دو مرکز مثبت زندگی در رامسر افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رامسر، در این مراسم شمسی با ارائه توضیحاتی در خصوص وظایف مراکز مثبت زندگی گفت:مراکز مثبت زندگی در اکثر محله هایی که تراکم حضور مددجویان بهزیستی بیشتر است راه اندازی شده است تا از این طریق دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان تسهیل و ترددهای غیرضروری آنها به مراکز اداره بهزیستی کاهش یابد ضمن اینکه این مراکز به ارائه خدمات سرعت می بخشند.

در این مراسم فرماندار شهرستان با مهم برشمردن وظایف بهزیستی گفت: امروز مشکلات در سطح جامعه زیاد است و خانواده هایی هستند که آبرومندانه زندگی خود را به سختی می گذرانند. شناخت این خانواده ها به صورت محلی و بسیجی و رسیدگی به آنان بسیار مهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه هر فردی از جامعه در جایگاه های مختلف در حد توان خود می تواند به هموطن خود کمک کند، تاکید کرد: کمک های دولت باید انجام شود اما قطعا حلال تمام مشکلات نخواهد بود. ان‌شاءالله همدلی و کمک مردم و مسئولان با اقشار آسیب پذیر در این مقطع کنونی بتواند از مسایل و مشکلات این عزیزان بکاهد.

کد خبر 33080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد