تهران| "محفل انس با قرآن " ویژه بانوان جامعه هدف سازمان بهزیستی برگزار شد

در این محفل انس که با حضور خواهران ممتاز حافظ و کارشناس قرآن کریم در رده های سنی مختلف مزین شده بود؛بانوان و زنان سرپرست خانوار،فرزندان دختر مراکز شبه خانواده،بانوان همکار سازمان بهزیستی و ... از مراکز بهزیستی استان تهران ، حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در نکو داشت هفته دولت  و روز خانواده،ویژه برنامه "محفل انس با قرآن" پیش از ظهر امروز در حسینیه شماره 2 جماران در تهران  برگزار شد.

در این محفل انس که با حضور خواهران  ممتاز حافظ و کارشناس قرآن کریم در رده های سنی مختلف مزین شده بود؛بانوان و زنان سرپرست خانوار،فرزندان دختر مراکز شبه خانواده،بانوان همکار سازمان بهزیستی و ... از مراکز بهزیستی استان تهران ، حضور داشتند.

سما بابایی،قاری و حافظ نوجوان روشندل و رتبه نخست مسابقات بین المللی بانوان در کشور اردن ،با حضور در این برنامه و تلاوت ملکوتی آیات نورانی قرآن کریم، تمامی دوستداران و نوجوانان مشتاق به حفظ و قرائت قرآن را به همت و تمرکز بیشتر بر روی هدفشان دعوت کرد و برای کمک و یاری به فرزندان عزیز مراکز بهزیستی در راه حفظ قرآن،قول همکاری داد.وی همچنین به پرسش های آنان در مورد روش های حفظ و قرائت قرآن پاسخ داد.

 حنانه خلفی نیز دیگر قاری نوجوان حاضر در برنامه بود که در سن 12 سالگی  حافظ کل قرآن است که با وجود سن کم  در کشورهای مختلف اسلامی حضور داشته و رتبه های ممتاز و مختلفی را در مسابقات بین المللی قرآن به دست آورده است. تلاوت زیبای حنانه نیز از برنامه هایی بود که دل و جان حاضرین را صفا داد و مفاهیم والای قرآنی را در زیباترین و نیکو ترین ظاهر آن،یعنی صوت خوش به شنوندگان تقدیم کرد.

 "سمیه حاجعلی" و "پرنیان عصا بخش" از دیگر حافظان و کارشناسان قرآنی ممتاز کشورمان نیز با حضور در این مراسم ، تلاوت آیات روحبخش قرآنی و معرفی  به بانوان جامعه هدف سازمان، انگیزه های خودباوری و توجه به استعدادهای قرآنی را در آنان تقویت کردند.

کد خبر 3297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد