استان سمنان ا نشست تخصصی مدیر کل با کارشناسان اورژانس اجتماعی

نجات یک انسان نجات بشریت و جامعه می باشد و این مهم در سایه تعامل وخرد جمعی محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان نشست تخصصی مدیر کل با کارشناسان اورژانس اجتماعی و مراکز امور آسیب دیدگان اجتماعی شهرستان سمنان با حضور معاون امور اجتماعی و مسئولان استانی ستادی و پرسنل شاغل درمحل اورژانس اجتماعی برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا هفته دولت و  روز کارمند را به کارکنان مرکز اورژانس تبریک گفت و ضمن تاکید بر سختی کاردر اورژانس اجتماعی از زحمات  و تلاشهای کارشناسان تقدیر و تشکر کرد.

ایزدپور بیان داشت:همکاری و تعامل بین کارکنان در هرسازمانی یکی از عوامل موفقیت است و با توجه به شرایط کنونی جامعه کار در اورژانس اجتماعی بخشی از فعالیتهای تخصصی سازمان بهزیستی محسوب می شود

 وی افزود: ارتقاء دانش پرسنل در دوره های حضوری، غیر حضوری و ویدئو کنفرانس و ضرورت برگزاری باز آموزی دوره ها و انجام تحلیلهای عملکردی با توجه به آسیبهای اجتماعی در شهرستان از نیازهای ضروری اورژانس اجتماعی می باشد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: نجات یک انسان نجات بشریت و جامعه می باشد و این مهم در سایه تعامل همکاران در مرکز و همکاری با ستاد محقق می شود.

ایزدپور در ادامه با نظر به اهمیت  اورژانس اجتماعی به عنوان یکی از مراکز با اهمیت خواستار ارائه نظرات انتقادات و پیشنهادات در  این خصوص شد. و در این مقوله از کارشناسان انتظار می رود که  با ارائه نظرات و پیشنهادات بمنظور هم افزایی در تقویت  فعالیتهای تخصصی اورژانس اجتماعی همکاری  داشته باشند.

کد خبر 3290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد