چهارمحال وبختیاری | تلاش برای رفع مشکلات مددجویان بهزیستی

سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری در دیدار با فرماندار و چند نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان سامان بر رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی به عنوان مهمترین اولویت یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحالوبختیاری،سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری در دیدار با فرماندار و چند نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان سامان بر رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی به عنوان مهمترین اولویت یاد کرد.

معصومه محمدی افزود:در چندسال برای رفع مشکلات جامعه هدف فعالیتها خوبی انجام شده است .

وی گفت: افزایش مستمری مددجویان و همچنین افزایش تعداد مستمری بگیران از مهمترین برنامه ها در راستای رفع مشکلات جامعه هدف بود که دولت کنونی انجام شد.

سرپرست بهزیستی شهرستان سامان با اشاره به فعالیت سازمان بهزیستی در سه حوزه امور اجتماعی ، امور توانبخشی و امور پیشگیری گفت: در حوزه مور اجتماعی ۱۰۳ فقره  پرونده در شهرستان فعال است.

اصغر رفیعی افزود:هم اکنون یک مهد کودک شهری و ۱۷ روستا مهد تحت نظارت این اداره  در شهرستان فعال است.

به گفته وی، در حوزه توانبخشی هم ۱۵۵پرونده معلول ذهنی ، ۱۸۶ پرونده معلول جسمی  ، ۱۰۹فقره پرونده نگهداری سالمند بصورت روزانه و ۵۰ پرونده تیم سیار و همچنین ۶۸ فقره پرونده طرح مراقبین در سطح شهرستان فعالیت دارد  .

وی افزود: حوزه امور پیشگیری یک مرکز ترک اعتیاد و یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان فعالیت دارد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال وبختیاری ، در سفر سرپرست بهزیستی استان به شهرستان سامان بازدید از خانواده معلولان،دیدار با فرماندار و نشست هم اندیشی با همکاران در شهرستان سامان انجام شد.

کد خبر 3284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد