مازندران | شهرداری ساری تمام قد از بهزیستی مازندران حمایت می‌کند

شهردار ساری با بیان اینکه در تمامی فعالیت های بهزیستی که مرتبط با شهرداری باشد در کنار این نهاد حمایتی خواهیم بود افزود : شهرداری ساری تمام قد از بهزیستی حمایت می‌کند.

ظهر امروز شهردار و اعضای شورای شهر ساری در دیدار با سرپرست بهزیستی استان بر همراهی و همکاری هرچه بیشتر با مجموعه بهزیستی تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران مهندس فرزانه با تاکید بر اهمیت مناسب سازی در مشارکت اجتماعی جامعه معلولین گفت : شهرستان ساری با پیشرفت نود درصدی مناسب سازی معابر و اماکن عمومی از شهرستانهای پیشتاز در استان است.
وی افزود : مجموعه شهرداری در مناسب سازی اماکن عمومی در سطح محلات نیز اقدام نموده است.
شهردار ساری با بیان اینکه در تمامی فعالیت های بهزیستی که مرتبط با شهرداری باشد در کنار این نهاد حمایتی خواهیم بود افزود : شهرداری ساری تمام قد از بهزیستی حمایت می‌کند.
مهندس فرزانه با اشاره به اهمیت نقش مددکاران و روانشناسان در سلامت اجتماعی تصریح کرد : در این مبحث نیز شهرداری با راه‌اندازی سرای تداوم و سرای محله با بهره‌گیری از توان مددکاران و روانشناسان در کنار بهزیستی برای ارتقای سلامت روان شهروندان کوشیده است.
در ادامه دکتر باقری سرپرست بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه بهزیستی بعنوان متولی اصلی سلامت اجتماعی عنوان شده است افزود : جامعه ای سلامت است که تمامی آحاد آن در فعالیت های اجتماعی مشارکت داشته باشند.
وی افزود : مناسب سازی فضای شهری در مشارکت جامعه معلولین بعنوان پرجمعیت ترین اقلیت کشور نقش بسزایی دارد.
سرپرست بهزیستی مازندران ضمن تقدیر از حضور اعضای شورای شهر در بهزیستی گفت : امیدوارم ارتباطات دوسویه بهزیستی با اعضای شورای شهر بعنوان معتمدین مردم، منجر به افزایش کیفیت زندگی جامعه هدف شود.

کد خبر 3249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد