کهگیلویه و بویراحمد | برگزاری همایش طرح توان افزایی و تاب آوری جوامع محلی در یاسوج

همایش توان افزایی و تاب آوری خانواده با حضور خانم دکتر نژادی معاون برنامه ریزی وهماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به همت دفتر اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویر احمد وبا همکاری اداره کل بهزیستی استان در محل سالن کنفرانس شهید فیاض بخش اداره بهزیستی استان برگزارگردید .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان:  اطهره نژادی در مراسم افتتاح طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی در یاسوج با اشاره به شاخص‌های عدالت جنسیتی، افزود: علت وجود مجموعه‌ای به نام واحد بانوان و خانواده در نهاد ریاست جمهوری اینست که در بهره‌مندی از مواهب توسعه، تفاوت‌هایی را بین زنان و مردان در جامعه می بینیم .

وی با بیان اینکه طرح تاب‌آوری اجتماعی برای چهارمین سال است که اجرا می‌شود، اظهارکرد: یکی از اهداف ما از اجرای این طرح این است که خبرهایی که از استان‌های مختلف کشور راجع به آسیب‌های اجتماعی به گوش می‌رسد را با کمک سمن‌ها صحت‌سنجی کنیم .

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: اطلس زنان و خانواده وضعیت استان شما را نسبت به کشور نشان می‌دهد و باید بین همه مدیران تکثیر شود تا هر مدیری از مشکلاتی که در حوزه ذی‌ربطش وجود دارد اطلاع پیدا کند .

نژادی با بیان اینکه سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده به زودی با حضور معاون امور بانوان و خانواده ریاست‌جمهوری رونمایی می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس، مشکلات با کمک بخش غیردولتی و دانشگاهیان احصا شده و اولویت‌های اصلی برای بهبود وضعیت خانواده‌ها در این سند کاملا مشخص است.

کد خبر 3240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد