استان سمنان ا خدمات مشارکتهای مردمی در دهه ولایت و عید قربان

اداره کل بهزیستی استان سمنان ،ادارات شهرستانهای تابعه و موسسات خیریه تحت نظارت در جمع آوری جذب مشارکتهای مردمی و نذورات در عید قربان سال ۹۸ تلاش حداکثری داشته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان طی مصاحبه خبری روابط عمومی با احمد پیوندی رئیس اداره هماهنگی و موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان سمنان بیان شد:

 احمد پیوندی  گفـت:با توجه به سیاستهای سازمان بهزیستی در خصوص ارتقاء سرمایه اجتماعی و مشارکتهای مردمی در عید قربان سال ۹۸ نسبت به سال گذشته برنامه ها و خدمات جذب و جلب مشارکتهای مردمی گسترش یافت.

پیوندی بیان داشت:در دهه ولایت برنامه و خدمات گسترده ای در سطح استان انجام شد.

وی افزود در جهت تقویت تعاملات  و خرد جمعی اعلام آمادگی اداره کل بهزیستی استان سمنان در جهت جمع آوری نذورات و گوشتهای قربانی اهداء شده به ادارات شهرستانها وموسسات خیریه ابلاغ شد.

پیوندی از همکاری روابط عمومی بهزیستی استان  سمنان نسبت به اطلاع رسانی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک و تبلیغات گسترده  در خصوص اعلام آمادگی اداره کل در جذب مشارکتهای مردمی درعید قربان تقدیر و تشکر کرد.  

وی ادامه داد: با وجود ۸۰ مرکز و موسسه خیریه تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان سمنان ارتباط با خیرین یکی دیگر از برنامه های متناسب با این اعیاد بود که در سال ۹۷ مقدار ۹۹۳ کیلوگرم  گوشت قربانی  اهداشده جمع آوری شده بود و درعید قربان سال ۱۳۹۸، با جمع آوری ۱۵۴۴۷۰ کیلوگرم مقدار گوشت قربانی و نذورات اهداشده بین۲۹۳۳۰  نفر از مددجویان تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان توزیع شد که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر داشته است.

کد خبر 3236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد