استان سمنان ا دیدار مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با مدیر کل

به مناسبت هفته دولت مهسا شاه حسینی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با مدیر کل بهزیستی استان سمنان دیدار و ملاقات داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در گرامیداشت هفته دولت  و روز کارمند مهسا شاه حسینی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با مدیر کل بهزیستی استان سمنان دیدار داشت.

خانم شاه حسینی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در دیدار با علیرضا ایزدپورمدیر کل بهزیستی استان سمنان  و حضور در کارگاه آموزشی خانواده در این اداره کل، بیان داشت:علم از جامعه شناسی ظهور و بلوغ می کند و اهمیت آن به حدی است که می توان در رفع مسائل و مشکلات مربوط به خانواده و جامعه به اندیشه ها و صاحبنظران در این علم مراجعه کرد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در ادامه بیان داشت: خدمات و فعالیتهای مربوط به خانواده نیازمند حضور افراد متخصص و توانمند در این عرصه است و باید تلاش کرد از موازی کاری در دستگاههای اجرایی  و ورود دستگاههای اجرایی غیر متخصص ممانعت شود.

شاه حسینی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات اداره کل بهزیستی استان سمنان برنامه های هفته بهزیستی  را از حیث محتوا و کاربردی بودن بودن آن کاملا مرتبط و پویا دانست.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این دیدار  گفت: ایران کشوری اسلامی و متمدن است و ضمن مبتنی بر اهمیت و نقش خانواده در جامعه ایرانی ،حفظ جایگاه ویژه خانواده در این جامعه،نیازمند تلاش و جدیت می باشد.

ایزدپور بیان داشت:در شرایط فعلی باید مشکلات جامعه و خانواده را به تفکیک بررسی کرد و هربخش را باید متخصصین آن قسمت بررسی  کنند و ارائه راهکار دهند.

در ادامه این دیدار و ملاقات، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به اتفاق مدیر کل ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی،مشاور مدیر کل در امور بانوان و خانواده اداره کل بهزیستی استان با کارکنان دیدار و روز کارمند را به آنان تبریک گفتند.

بازدید از فضاهای آموزشی و ورزشی ستاد از دیگر برنامه های حضور مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده  استانداری در اداره کل بهزیستی استان سمنان در  هفته دولت و روز کارمند بود.

کد خبر 3215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد