در برابر ناملایمات روزگار محکم و استوار باشید/ مفتخرم که می‌توانم حرف دل فرزندان را مستقیم به دکتر قبادی‌دانا منتقل کنم

مشاور جوان سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاح چهاردهمین دوره فرهنگی_ورزشی فرزندان مهر دوره دختران، گفت: مفتخرم که می‌توانم حرف دل فرزندان را مستقیم به دکتر قبادی‌دانا منتقل کنم تا فرزندان بتوانند به مرتبه‌ای که لیاقت آن را دارند برسند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «غلامرضا فروغی» مشاور جوان سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاح چهاردهمین دوره فرهنگی_ورزشی فرزندان مهر دوره دختران خطاب به همه فرزندان تحت پوشش، گفت: همه ما شرایط سختی را در زندگی تجربه می‌کنیم و این جزء لاینفک زندگی است؛ اینکه چرا خداوند ما را در چنین شرایطی قرار داده است، فرصتی است که با توانمندی خودمان اتفاقات خوبی را برای آینده‌مان رقم بزنیم.

مشاور جوان سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: در برابر ضربات و مشکلات زندگی نشکنید و در برابر ناملایمات روزگار محکم و استوار باشید.

فروغی در پایان با اشاره به اینکه در سایه لطف خداوند و تلاش مستمر توانسته 2 مدال طلای برترین مخترع جوان را از روسیه و سوئیس اخذ کند، در پایان یادآور شد: به عنوان مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور مفتخرم که می‌توانم حرف دل فرزندان را مستقیم به دکتر قبادی‌دانا منتقل کنم تا فرزندان بتوانند به مرتبه‌ای که لیاقت آن را دارند برسند.

کد خبر 3210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =