افتتاح چهاردهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی فرزندان مهر(دختر)/ با تمام توان پای ارزش‌های شما ایستاده‌ایم

معاون تربیت بدنی و فوق برنامه سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی فرزندان مهر(دختر)، گفت: با تمام توان پای ارزش‌های شما ایستاده‌ایم؛ مطمئناً تیم‌هایی که تلاش بیشتری داشته‌اند موفق می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علیرضا شریفی» معاون تربیت‌بدنی و فوق برنامه سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی فرزندان مهر(دختر)، گفت: با همت و تلاش و کوشش همه دست‌اندرکاران مسابقات ورزشی دوره پسران به همراه آموزش‌های فرهنگی پایان یافت.

معاون تربیت‌بدنی و فوق برنامه سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در گروه پسران کرمان، تهران الف و خراسان رضوی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند، ادامه داد: در این جشنواره برنده و بازنده مهم نیست؛ چراکه از نظر ما همه شرکت‌کنندگان در چهاردهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی فرزندان مهر برنده هستند چون تجربیاتی خواهند آموخت.

وی در پایان با بیان اینکه باید قدر فرصت‌ها را بدانیم، یادآور شد: تلاش، کوشش و همت شما عزیزان را ارزش تلقی می‌کنیم و با تمام توان پای ارزش‌های شما ایستاده‌ایم. مطمئناً تیم‌هایی که تلاش بیشتری داشته‌اند موفق می‌شوند.

کد خبر 3209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =