گیلان | پاسخگویی و شفاف سازی از اولویت های بهزیستی گیلان

آریا طوفانی گفت : پاسخگویی و شفاف سازی از الویت های بهزیستی گیلان می باشد.

آریا طوفانی مسئول مدیریت عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات عنوان کرد : چنانچه اشخاص از نحوه ارائه خدمات اداره کل بهزیستی گیلان در زمینه نقض قوانین ، عدم انجام وظیفه ، اطاله رسیدگی ، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات ، شکایتی داشته باشند . می توانند از طریق شماره پیامک 30008530 دفتر مدیریت عملکرد و یا از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات نهاد ریاست جمهوری (سامد ) به آدرس www.samed.ir و خط تلفن 111 ارتباط دولت با مردم و یا سامانه بازرسی کل کشور به آدرس  Shekayt.bazrasi.ir ، و خط تلفن 136 و یا با مراجعه حضوری ، شکایت و اطلاعات خود را ارسال نمایند تا بر طبق مقررات به آنها رسیدگی شود .

کد خبر 3204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد