استان سمنان ا معرفی دستاوردها و خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان در هفته دولت

در روزهای پرشور خدمتگزاری بخشی از خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان در معرض دید عموم قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در اولن روز از هفته دولت  علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در گرامیداشت یاد شهدای انقلاب علی الخصوص دولتمردان عمل و اندیشه های  سبز شهیدان رجایی و باهنر و بنیانگذار سازمان بهزیستی شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش درمراسم گلباران  مزار شهدا حضور داشتند.

   اداره کل بهزیستی استان سمنان با مشارکت و حضور فعال  در نمایشگاه هفته دولت خدمات  خدمات و دستاوردهای خود را به نمایش گزارد.

نمایشگاه با هدف خدمات دستگاههای اجرایی در خصوص کاهش آسیبهای اجتماعی است که اداره کل بهزیستی استان سمنان در این نمایشگاه دردو بخش خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهد.

خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان  در دو حوزه تخصصی اجتماعی و پیشگیری شامل ارائه خدمات درکنترل و کاهش طلاق و تحکیم خانواده و ارائه خدمات حوزه پیشگیری شامل پیشگیری از اعتیاد، مصون سازی خانواده ها در قالب پوستر و بنر و کلیپهای فعالیتهای اداره کل است.

در بخش دیگر از غرفه دستاوردهای اداره کل بهزیستی استان سمنان محصولات و توانمندیهای مددجویان تحت حمایت اداره کل بهزیستی استنان سمنان به چشم می خورد. لازم به ذکر است ساعات کاری نمایشگاه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ می باشد.

کد خبر 3170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد