تاکید بر تشکیل شبکه سلامت اجتماعی کشور تحت عنوان «+ زندگی»/ تحولی بزرگ در زمینه کاستن هزینه‌ها و سرعت‌بخشی و ارائه هدفمند خدمات

رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین تکریم و معارفه رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور بر تشکیل شبکه سلامت اجتماعی کشور تحت عنوان «+ زندگی» تاکید کرد و گفت: تمامی ظرفیت‌ها را احصاء کردیم تا مجموع فعالیت‌ها در قالب این ظرف صورت پذیرد که تحول بزرگی در زمینه کاستن هزینه‌ها و سرعت‌بخشی و ارائه هدفمند خدمات باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین تکریم «فریبا بریمانی» و معارفه «محمد عباسی» به عنوان رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و همچنین رییس ستاد شفافیت سازمان بهزیستی کشور ضمن قدردانی از زحمات رئیس پیشین درخصوص راه‌اندازی ستاد شفافیت، سامانه املاک، پنل دسترسی مددجویان به دریافت و خدمات و ... با بیان اینکه این مرکز زیرساختی است، گفت: برنامه‌های معاونت‌های مختلف بر این پایه شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با انتقاد از موازی‌کاری‌ها در سطح کشور، اذعان کرد: ضرورت دارد ساختاری برای جلوگیری از موازی‌کاری‌ها شکل گیرد. در حیطه عمل و اجرا تاکنون توانستیم پایگاه سلامت اجتماعی، پرونده‌های مددکاری اجتماعی و توانبخشی و کلینیک‌های مددکاری و الکترونیکی کردن پرونده‌های مددجویان ایجاد کنیم.

وی حضور مجدد دکتر عباسی را آغاز خوبی برای مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با یاری وی برنامه‌ها را از حالت Passive به Active تغییر دهیم؛ چراکه در حوزه سلامت اجتماعی جامعه هدف ما تمامی مردم ایران هستند لذا با یک برندسازی نمونه جایگاه بهزیستی را باید ارتقاء دهیم.

قبادی‌دانا بر تشکیل شبکه سلامت اجتماعی کشور تحت عنوان «+ زندگی» تاکید کرد و ادامه داد: این ظرفیت و توان در بدنه سازمان بهزیستی کشور وجود دارد؛ لذا ظرفیت‌ها را احصاء کردیم تا مجموع فعالیت‌ها در قالب این ظرف صورت پذیرد که می‌تواند تحول بزرگی در زمینه کاستن هزینه‌ها و سرعت‌بخشی و ارائه هدفمند خدمات باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان از راه‌اندازی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: سامانه دیده‌بان برای دریافت گزارش نواقص و تخلفات در تمامی مراکز بهزیستی سراسر کشور از مهرماه آماده راه‌اندازی خواهد بود؛ این در حالی است که با عملکرد شفاف تغییر نگرش در مردم ایجاد کنیم

کد خبر 3168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =