خراسان رضوی | نخستین جلسه شورای مشارک های مردمی بهزیستی خراسان رضوی

نخستین جلسه شورای مشارک های مردمی بهزیستی خراسان رضوی با حضور معاون استاندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نخستین شورای مشارکت های مردمی بهزیستی استان در محل استانداری با حضور معاون اجتماعی،سیاسی، امنیتی در محل استانداری برگزار شد.
حسین جعفری، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی در این جلسه اظهار داشت: استان خراسان رضوی به واسطه مزین شدن به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) باید در تمام زمینه ها الگوی سایر استان ها باشد.
جعفری با اشاره به اینکه از تمام دستگاه ها انتظار داریم در زمینه رشد، قدمهای بزرگی بردارند ادامه داد: به دلیل وجود مشکلات و مسائل زیاد در شهر مشهد نباید به وضعیت مطلوب کنونی اکتفا کرد و باید در مسیر پیشرفت و تعالی همچنان ثابت قدم بود.
وی با اعلام اینکه خراسان رضوی در حوزه آسیب های اجتماعی رتبه های یک تا پنج کشور را داراست عنوان کرد:همچنین معضلاتی در زمینه فقر و عدم دستیابی به امکانات در برخی روستاها و شهرها وجود دارد.
وی افزود: بنابراین باید تعداد خیرین را افزایش دهیم و انتظار میرود اداره کل بهزیستی همانطور که تا کنون در این زمینه زبان زد کشور بوده است تلاش مضاعفی برای جذب خیر داشته باشد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی خبر داد: استانداری در نظر دارد در شش ماهه دوم سال ۹۸ تمام معتادان متجاهر و متکدیان را در سطح استان جمع آوری کند که در هفته دولت خبر کامل این رویداد اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در خصوص مصوبات شورا اظهار داشت: اداره کل بهزیستی با استفاده از نظریات سایر اعضا طرح ها و اقدامات خلاقانه را جمع بندی کند و در دستور کار قرار دهد.
وی به ضرورت فرهنگسازی کمک کردن به مستضعفان از طریق شناسایی بهزیستی به مردم اشاره کرد و ادامه داد: اگر بتوانیم با استفاده از ظرفیت های گروه های مرجع از جمله رسانه ها و علما ضرورت کمک رسانی را فرهنگ سازی کنیم قدم بزرگی در راستای ریشه کن شدن فقر برداشته ایم.
جعفری اذعان کرد:اگر مشارکت های عمومی در بهزیستی از گستردگی بیشتری برخوردار باشد موفقیت بیشتری نسیب مان می شود.
وی در خصوص طرح شکرانه بیان کرد: مسئولین روابط عمومی در تمام دستگاه ها، ادارات و نهادها به عنوان رابطین حوزه طرح شکرانه معرفی می شوند و بهزیستی استان موظف به برگزاری جلسه ای به منظور توجیح و معرفی این طرح است.
وی یادآور شد:استانداری قول می دهد با شدت بیشتری در خدمت بهزیستی باشد زیرا استاندار خراسان رضوی زمان خود را وقف شده برای مردم می داند.

کد خبر 3155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد