استان سمنان ا پیام تبریک مدیر کل به مناسبت  آغاز هفته دولت

هفته دولت یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری دولتمردان عمل و اندیشه های سبز شهیدان رجایی و باهنر وفرصتی مناسب برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است.

بسمه تعالی

                "من الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدیلاً "

                                                                         سوره احزاب؛ آیه ۲۳

 از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند. بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند.

 با سلام و احترام

هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری دولتمردان عمل و اندیشه های  سبز شهیدان رجایی و باهنر وفرصتی مناسب برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم  است.

با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دولت ما دولت محرومین است. پیشینه تشکیل سازمان بهزیستی در باور شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش مبنی بر خدمت به محرومین  ومستضعفین از افتخاراتی است که خداوند توفیق  خدمت به مستضعفین را  به ما عطا فرمود.

بر همه ی خدمتگزاران است که با تأسی ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری  این شهیدان با تلاش و کوشش زمینه های تحقق اهداف عالیه نظام و سرافرازی میهن اسلامی را فراهم آورند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام، این روز "روز کارمند" را به شما همکاران گرامی تبریک عرض می‌کنم  و توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج)  مسئلت دارم.

                                                                                           علیرضا ایزدپور

                                                                             مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 3119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد