گیلان  | وجهه مددکاری شخصیت پزشکان دلیل اصلی ماندگاریست

صبح روز دوم شهریور ماه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تبریک روز پزشک از همکاران پزشک شاغل در بهزیستی تجلیل و تقدیر نمود .

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد خطاب به پزشکان گفت : شما علاوه بر انجام کارهای تخصصی خود در واقع به نوعی با حضور در بهزیستی به عنوان یک مددکار صف شکن شده اید ، وجهه مددکاری شخصیت شما پزشکان دلیل اصلی ماندگاری شما عزیزان در بهزیستی می باشد و شما با درک شرایط خاص بهزیستی با تمام سختی ها و مشکلات و انتظارات وافری که از شما می باشد و به یقین با حضورتان در سایر ادارات توفیر فراوان دارد، مواجه می باشید.

وی خاطر نشان کرد توجه به ابعاد روحی و روانی در این سازمان که نهاد اجتماعی است و با فردیت و شعور انسانی افراد مواجه است کاری بس پیچیده می باشد و آنچه واضح و مبرهن است اینکه همه شما با جان دل و از صمیم قلب در حال خدمت رسانی به جامعه هدف بوده و به یقین هیچ نیروی تخصصی را نمی توان را به اجبار بکار گمارد، چرا که سبب آسیب رسانی به آن سازمان و جامعه هدف می گردد .

آنچه در سازمان ما به چشم می خورد صمیمیت و در کنار هم بودن و قدرشناسی پرسنل از شما می باشد ما باید تلاش نمائیم منزلت پزشکان حفظ گردد .

کد خبر 3117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد