خراسان جنوبی| افتتاح چند پروژه و مسکن دو معلولیتی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 650 میلیون ریال

مدیرکل بهزیستی بهزیستی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ، دو پروژه دولتی و دو پروژه مشارکتی با همکاری بخش خصوصی و خیران ، به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت  پروژه های ساختمان نمایندگی خدمات بخش سده(آرین شهر)، ساختمان فوریت های اجتماعی شهرستان قاینات، کپرهای روستای شاهمردی و یک مسکن روستایی دومعلولیتی در شهرستان خوسف با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

از این تعداد دو پروژه ی دولتی ساختمان نمایندگی خدمات بخش سده با اعتبار ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از سال ۹۴ آغاز شده و ساختمان مرکز فوریت های اجتماعی شهرستان قاینات نیز با اعتبار ۲ میلیاردو ۵۵۰ میلیون ریال در سال ۹۶ کلنگ زنی شده و هم اکنون آماده ی بهره برداری است.

عرب نژاد افزود این افتتاحیه ها که با هماهنگی شهرستان های مربوطه و با اعلام زمانبندی آن ها صورت خواهد گرفت در روزهای یکشنبه و چهارشنبه است که زمان دقیق آن از سوی فرمانداری ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ساخت کپرهای روستای شاهمردی را که با کمک و حمایت موسسه ی نیک گامان جمشید تهران صورت گرفته نمونه ای از ساخت مسکن ارزان و مناسب با بوم منطقه عنوان کرد و گفت برای هرکدام از کپرها مبلغ ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض توسط موسسه مذکور صورت گرفته است.

عرب نژاد همچنین اعتبار کمک بلاعوض برای ساخت مسکن دومعلولی در روستای سلم آباد خوسف را ۱۸۰ میلیون ریال با تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال و سهم آورده مالک را نیز ۱۲۰ میلیون ریال عنوان نمود.

کد خبر 3114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد