قزوین| در هفته دولت 11 پروژه بهزیستی در استان قزوین به بهره برداری می رسد

علیرضا وارثی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: شهیدان رجایی و شهید باهنر در زمره شخصیت های مردمی و بی تکلف بودند و نگاه متفاوتی به موضوع کار و خدمت به مردم در برهه انقلاب اسلامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، وارثی اظهار داشت :اداره کل بهزیستی استان نیز همانند سایر دستگاه های اجرایی استان به مناسبت هفته دولت و به منظور ارائه خدمات بیشتربه مددجویان طرح های آماده بهره برداری خود را افتتاح خواهد کرد.

وی افتتاح 12 واحد مسکن خانواده های دو معلولی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان را از جمله پروژه هایی قابل افتتاح عنوان کرد و گفت: پروژه های مسکونی مددجویان این اداره کل در شهرستان بویین زهرا و آبیک و همچنین 1 واحد روستایی در بشاریات آبیک  به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این‌که در هفته دولت 3 مرکز خصوصی مشاوره درشهرستان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: افتتاح مرکز جامع مراقبت از خانواده (سامانه تصمیم ) در شهرستان آبیک، مرکز توانبخشی روزانه ذهنی  در بویین زهرا ، مهد کودک ستاره درخشان در شهرستان آبیک، افتتاح کلینیک مددکاری سفیر مهر در شهرستان قزوین و کلنگ زنی مسکن سزنق از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این هفته خواهد بود.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد : مشارکت بخش خصوصی در افتتاح این پروژه ها چشمگیر است و امیدواریم با مشارکت خیرین در ساخت واحدهای مسکونی معلولان اقدام های موثری در استان انجام شود.

کد خبر 3113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد