همدان | اداره کل بهزیستی استان؛ دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی برای دومین سال متوالی

اداره کل بهزیستی استان برای دومین سال متوالی بعنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در این جشنواره گفت: این جشنواره همه ساله به منظور بزرگداشت شهید باهنر و شهید رجایی به صورت ملی و در همه استان ها با هفت محور و ۳۳ شاخص  برگزار می شود و پیش از برگزاری آن شاخص های عمومی و اختصاصی توسط سیستم مرکزی تهیه و در اختیار استان ها قرار داده می‌شود. 

سید اسکندر صیدایی با اشاره به نحوه انتخاب دستگاه‌های برتر بیان کرد: گروه بندی دستگاه های اجرایی در قالب پنج گروه تخصصی و براساس شاخص های عمومی و اختصاصی فرایند خود ارزیابی، ثبت و ضبط اطلاعات و مستندسازی در سامانه های پیش بینی شده و دریافت امتیاز از شاخص های ارزیابی از دستگاه های ملی است که به صورت شفاف و روشن و با مستندات در سامانه بارگذاری می شود و انتخاب دستگاه های برتر بر این اساس انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: پنج دستگاه برتر از هر کدام از گروه های تخصصی پنجگانه، بر حسب موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی سیاسی دسته بندی شدند که این دستگاه ها بالاترین نمره را در شاخص های عمومی و اختصاصی کسب کرده و معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین ۲ دستگاه در شاخص‌های عمومی، ۲ دستگاه در شاخص‌های اختصاصی و ۲  دستگاه که بالاترین رشد امتیازی و میانگین امتیاز استان را در شاخص های عمومی و اختصاصی کسب کردند و سه دستگاه که عملکردهای بالایی در شاخص های ویژه داشته اند در فرایند جشنواره شهید رجایی  برتر شدند. 

در پایان مراسم بیست و دومین جشنواره شهید رجایی، بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی اداره کل بهزیستی استان در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت به عنوان دستگاه برتر معرفی و توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، استاندار همدان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان به نمایندگی از مدیرکل بهزیستی استان تقدیر بعمل آمد، این در حالیست که در سال 97 نیز این رتبه به بهزیستی استان اختصاص یافته بود که منجر به تقدیر استاندار و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شده بود. 

همچنین استاندار همدان از مدیرکل و کارشناس مسئول مناسب سازی بهزیستی استان به پاس همکاری در ارزیابی دستگاه ها در شاخص مناسب سازی در جشنواره شهید رجایی با اهداء لوح سپاس قدردانی کرد. 

گفتنی است  بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی؛ اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همدان، شرکت آب و فاضلاب استان، اداره کل بهزیستی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان دستگاه برتر معرفی  و بر اساس شاخص های اختصاصی؛ آب منطقه ای استان همدان، اداره کل امور مالیاتی، و اداره کل اوقاف تندیس جشنواره شهید رجایی را در سال 98 دریافت کردند و اداره کل استاندارد همدان، اداره کل محیط زیست و اداره کل ورزش و جوانان استان با بررسی شاخص های عمومی به عنوان دستگاههای برتر استان در این جشنواره معرفی شدند.

همچنین بر اساس شاخص های ویژه؛ اداره کل بنیاد مسکن، سازمان صمت استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این جشنواره معرفی  و شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز بر اساس شاخص مدیریت سبز به عنوان دستگاه برتر استان در این جشنواره معرفی شدند.

 

کد خبر 3103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد