کهگیلویه و بویراحمد | انعقاد تفاهم نامه فی مابین بهزیستی استان و جامعه اسلامی پزشکی

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی از پزشکان جامعه اسلامی پزشکی استان به صورت رایگان به معلولان و افراد معرفی شده بهزیستی استان در مناطق محروم خدمات پزشکی ارائه می کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان : سید آیت الله افشار مهر مدیرکل بهزیستی استان و سید علی ساداتی رئیس جامعه اسلامی پزشکی استان تفاهم نامه همکاری منعقد نمودند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمددر این نشست با تاکید بر اینکه تلاش بهزیستی خدمت به جامعه هدف در چارچوب قانون است، عنوان کرد: توانمندسازی مددجویان در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از گام های اولیه برای توانمندسازی جامعه هدف ارتقای سطح آگاهی و آموزش آنهاست، گفت: در این راستا و با انجام فعالیت های جهادی از سوی جامعه پزشکی استان تفاهم نامه ای امضاء نمودیم.

افشار تصریح کرد: این آموزش ها با تمرکز بیشتری در مناطق محروم ارائه می شود.

وی افزود: این آموزش ها در قالب طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش مهارت های زندگی پیش از ازدواج، تاب آوری و اجرای برنامه های نشاط اجتماعی به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

افشار بیان کرد: براساس این تفاهم نامه خدمات پزشکی نیز به صورت رایگان به مددجویان این سازمان در مناطق محروم ارائه می شود.

کد خبر 3088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد