همدان |کبودراهنگ|دیدار با بخشدار مرکزی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی

رئیس بهزیستی با بخشدار مرکزی شهرستان در جهت کاهش آسیب های اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس بهزیستی اشاره ای به عملکرد اوژرانس اجتماعی از سال تاسیس، و نیز در خصوص نحوه پذیرش جامعه هدف این مرکز و مداخلات مرتبط با آن توضیحات مختصری را ایراد نمود.

جعفری نیکو بیان کرد: آسیب اجتماعی و آسیب های نوپدید روز به روز در حال گسترش بوده و در سال های اخیر شاهد افزایش مسائل و آسیب های چون طلاق، بیکاری، از هم گسیختگی خانواده و ... بوده ایم.

وی در ادامه افزود :این مسئله بصورت مزمن شادابی و استحکام خانواده را از بین برده وپیشگیری از این امر مهم نیازمند تعاملات سازنده بین نهادهای مختلفی چون بهزیستی و دستگاه های مرتبط را می طلبدو  در همین راستا آموزش و اگاه سازی آحاد مردم می تواند گام مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی را در پی داشته باشد.

جعفری نیکو خاطر نشان کرد: هرساله چندین روستای آسیب خیز با شناسایی از طریق دهیاران و شوراهای محلی معرفی و ساکنان در این روستاها از  آموزش های لازم در خصوص کاهش آسیب اجتماعی  برخوردار می شوند.

گفتنی است بخشدار مرکزی از زحمات، تعامل و هماهنگی اداره بهزیستی در خصوص آگاه سازی و برگزاری کارگاه های متعدد در روستاها و مناطق آسیب خیز تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت تمامی هزینه های طراحی، تهیه و چاپ پوستر، بروشور در خصوص خدمات اورژانس اجتماعی را تقبل می نماید. روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ.

کد خبر 3068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد