لرستان | تقدیر از آزادگان بهزیستی لرستان در سومین جلسه شورای اداری بهزیستی

سومین جلسه شورای اداری بهزیستی استان به ریاست مدیرکل بهزیستی استان و با حضور معاونین، روسای ادارات بهزیستی شهرستانهای استان و روسای واحدهای تابع برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان ، فاطمه زهرا توکلی مدیرکل بهزیستی ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور و تقدیر از آزادگان گفت: همه ما به نوعی وامدار جامعه آزادگان و ایثارگران هستیم و زحمات و صبوری آزادگان در دوران اسارت را ارج نهاده و امیدواریم ما نیز همانند این عزیزان با همان روحیه جهادی و ایثارگری بتوانیم در سازمان خدمت نماییم.

توکلی با اشاره به اینکه سامانه اعتیاد، سومین سامانه ثبت اطلاعات مددجویان سازمان بهزیستی در راستای شفاف سازی و ثبت عملکرد مراکز اعتیاد است افزود: تجمیع اطلاعات مددجویان در سامانه اعتیاد و سایر سامانه ها فرصت خوبی است که جلوی بسیاری از بی نظمی ها و تخلفات احتمالی گرفته شود.

ناصر افشاری کارشناس حقوقی بهزیستی با تشریح برخی از موارد تخلفات اداری گفت: شناخت تخلفات اداری و آگاهی از قوانین و مقرراتی که در حوزه انضباط مالی و اداری وجود دارد دو مقوله مهم و اساسی است که باید در کارهای اداری روزانه همواره مد نظر قرار گیرد.

ارائه گزارشات و اقدامات دفتر امور فرهنگی در راستای افزایش نقش فعالیت‌های فرهنگی در توانمندسازی گروه‌های هدف و افزایش رضایت‌مندی کارکنان از طریق فعالیت‌های امور فرهنگی از دیگر موضوعات این جلسه بود.

در ادامه این جلسه روسای شهرستانها به ارائه چالشها و مشکلات حوزه خدمت خود پرداختند.

کد خبر 3048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد