البرز | جشن عید ولایت حضرت علی (ع) و تجلیل از سادات بهزیستی استان البرز برگزار شد

دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز با تبریک عید ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) واقعه غدیر را واقعه ای بزرگ و حیاتی برای جهان اسلام برشمردند و اظهار داشتند پیامبر بزرگ اسلام در واقعه غدیر خط و مشی اسلام بعد از خود را ترسیم نمودند و مسیر حرکت مسلمین را با انتصاب امامت رهنمون گردیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : در آستانه عید غدیر خم عید ولایت و وصایت و امامت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و به همت دفتر امور فرهنگی بهزیستی استان البرز مراسم جشن ولایت و تجلیل از همکاران اهل سادات با حضور مدیرکل بهزیستی استان، جمعی از معاونین و مسئولین حوزه نظارتی و کارشناسان و حضور پرشور همکاران  برگزار گردید.

در این برنامه که با اجرای مولودی و موسیقی سنتی همراه بود دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز با تبریک عید ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) واقعه غدیر را واقعه ای بزرگ و حیاتی برای جهان اسلام برشمردند و اظهار داشتند پیامبر بزرگ اسلام در واقعه غدیر خط و مشی اسلام بعد از خود را ترسیم نمودند و مسیر حرکت مسلمین را با انتصاب امامت رهنمون گردیدند.

وی در ادامه از دست اندرکاران و برگزار کنندگان مراسم تقدیر و تشکر نمود و در پایان این جشن از همکاران سادات با اهدای هدایا و لوح تبریک تجلیل بعمل آورد.

لازم به ذکر است تعداد 23 نفر از اهل سادات در بهزیستی استان البرز مشغول خدمت به جامعه هدف بهزیستی می باشند.

کد خبر 3047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد