کرمان|دومین گردهمایی رابطین حراست ادارات بهزیستی استان کرمان برگزار شد

دومین گردهمایی فصلی رابطین حراست بهزیستی استان کرمان به منظور بررسی مسائل و تبیین راهکارهای حفاظتی و حراستی باحضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان رئیس اداره حراست بهزیستی استان و رابطین حراست در محل سالن شهیدارشاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی کرمان دراین جلسه با اشاره به جایگاه مهم و حساس حراست در ادارات دولتی گفت : به لحاظ تنوع کار و ماموریت های متفاوت اجتماعی و تخصصی بهزیستی جایگاه مسئولین حراستی و حفاظتی در این مجموعه بسیار حساس و مهم می باشد .

صادق زاده در ادامه افزود : مدیران به دلیل مشغله های کاری روز مره شاید متوجه ریز مسائل و مشکلاتی که ممکن است منشاء فساد باشند نشوند و این وظیفه نیروهای تیزبین و هوشیار ساختارهای امنیتی است که در این مهم به کمک مدیران آمده وآنان را در پیشگیری و تبین گلوگاههای فساد و خطاها یاری دهند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات صادقانه و شفاف به مردم جامعه اظهار داشت : قداست واهمیت جایگاه حراست در ادارات زمانی روشن می شود که با درایت و تیزبینی مانع رشد و فساد و در صورت لزوم با برخوردی منطقی توأم با حفظ کرامت انسانی افراد مشکل را برطرف نمایند.

کد خبر 3033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد