قم / تجلیل از آزادگان ، بازنسشتگان و سادات بهزیستی استان قم

در آستانه عید سعید غدیر و همزمان با ایام بازگشت آزادگان سرافراز به مهین اسلامی طی مراسمی از آزادگان و سادات شاغل در بهزیستی قم و همکاران بازنشسته تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم در این مراسم دکتر هادی کریمی اصل سرپرست بهزیستی استان قم ضمن تبریک این ایام خاطرنشان کرد حضور آزادگان و جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس در بهزیستی افتخاری برای سازمان است و باید در سایه این حضور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشگی و خدمت بی منت را از ایشان الگو بگیریم و به نسلهای بعد منتقل کنیم.

سرپرست بهزیستی قم در خصوص همکاران بازنشسته نیز خاطرنشان کردند بی تردید بازنشستگی دوران عزلت و انزوا نیست و بازنشستگان به تعبیری معادن تجربه و دانش و مهارت هستند و استفاده از این تجارب ارزنده راهگشای همگان و تصمیم گیران است و ما خود را ملزم به استفاده از این تجربیات می دانیم و در واگذاری امور به بخش غیردولتی و اداره مراکز تحت نظارت حضور بازنشستگان را مغتنم می شماریم.

دکتر کریمی اصل در خاتمه ضمن بیان روایاتی در خصوص عیدالله اکبر عید سعید غدیر ، تعظیم و بزرگداشت این عید سعید و احترام به سادات و فرزندان ائمه را موجب افتخار برشمردند و افزودند در بیان گهرباری از امام رضا (ع) نقل شده است که نگریستن به فرزندان ما عبادات است . امیدواریم هم ما شاکر حضور این عزیزان باشیم و هم سادات قدر و منزلت خود را بدانند و در راه حرکت در مسیر ائمه طاهرین (ع) و خدمت به نیازمندان و جامعه هدف موفق و موید باشند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهداء هدایائی از 5 نفر از آزادگان ، 11 نفر از بازنشستگان و 15 نفر از سادات همکار تقدیر شد.

کد خبر 3021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد