خوزستان| نشست هم اندیشی دبیر ستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور با روسای بهزیستی شهرستانهای سیل زده استان خوزستان

دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور عصر امروز در نشست هم اندیشی با روسای بهزیستی شهرستانهای سیل زده با حضور مدیر کل و معاونین بهزیستی خوزستان در سالن جلسات اداره کل بهزیستی شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور در این نشست ضمن تشکر از خدمات و فعالیتهای انجام گرفته توسط مجموعه بهزیستی خوزستان در حادثه سیل گفت:از فروردین ماه۹۸ تا کنون همکاران بهزیستی خوزستان در دو بحران سیل استان و زلزله مسجدسلیمان خدمات شایانی به خانواده های تحت پوشش ارائه کرده اند.
علی ربوبی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی روند بازسازی و تعمیر منازل مددجویان تحت پوشش که در مناطق سیل زده آسیب دیده اند عنوان کرد.
وی افزود:خوشبختانه ساخت و تعمیر واحدهای تخریبی در حادثه سیل شروع شده و باید با سرعت بیشتری تکمیل و به پایان برسد.
مدیرکل بهزیستی خوزستان نیز در این جلسه بیان کرد: سیل خوزستان بحرانی فرسایشی بود و مردم در این حادثه لحظاتی بحرانی را پشت سر گذاشتند و دچار فشارهای روانی زیادی شدند که مداخلات به هنگام تیم های محب و اورژانس اجتماعی و سایر همکاران بهزیستی در کاهش این فشارها نقش تاثیر گذاری ایفا کردند.
غلامرضا صدیق راد گفت:در سیل خوزستان ۴۰۳ واحد ازمنازل مددجویان تحت پوشش دچار آسیب شدند که از این تعداد واحد های آسیب دیده ۹۰واحد احداثی و ۳۱۳ واحد تعمیری بودند.
مدیر کل بهزیستی خوزستان در پایان خاطر نشان کرد:روند بازسازی و تعمیر این واحدها در حال پیگیری و اقدام است.

کد خبر 3014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد