خوزستان| صد میلیون ریال کمک بلا عوض به هر خانوار تحت پوشش در مناطق زلزله زده مسجدسلیمان پرداخت می شود

دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور در نشست مشترک با فرماندار ومعاون عمرانی فرمانداری و رئیس بنیاد مسکن شهرستان مسجد سلیمان به همراه معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان و رئیس بهزیستی شهرستان در دفتر فرماندارضمن اعلام این خبر گفت: به منظور بررسی وضعیت منازل مددجویان بهزیستی که در اثر زلزله آسیب دیده اند و هم اندیش در خصوص نحوه تعمیر و ساخت این منازل در مسجد سلیمان حضور پیدا کردیم .


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان علی ربوبی بیان کرد :با تاکید و حساسیت رئیس سازمان بهزیستی کشور ارزیابی میزان خسارت منازل مددجویان  آسیب دیده از سیل  و تسریع در تعمیر و ساخت آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد:دراین نشست مقرر شدبنیاد مسکن ظرف مدت ده روز میزان خسارات وارده به منازل مددجویان بهزیستی را ارزیابی نموده و اقدام لازم برای ساخت واحدها ازجمله پرداخت تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض را انجام داده سپس بهزیستی با تایید بنیاد مسکن ،به مددجویان و معلولان سرپرست خانوار دارای واحد تخریب شده، مبلغ یکصد میلیون ریال به عنوان کمک بلاعوض پرداخت نماید.

گفتنی است دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور به همراه مسئولان بهزیستی استان و شهرستان تعدادی از منازل مددجویان زلزله زده شهرستان مسجد سلیمان را برای ارزیابی میزان خسارات وارده بازدید کردند.

کد خبر 3013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد