مازندران| تجمیع تمامی خدمات در دفاتر بهزیستی در آینده‌ای نزدیک برای سهولت بیشتر دریافت خدمت

رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان مازندران آموزش و پرورش کودکان در مهدهای کودک را وظیفه مهم بهزیستی در گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: شاد زیستن و آموزش زندگی اجتماعی، در پی زندگی مشارکت‌جویانه بودن، افزایش تاب‌آوری و آموزش مهارت‌های زندگی سرفصل‌های اقدامات بهزیستی در مهدهای کودک است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از مازندران، «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه آنچه در خدمت‌رسانی اهمیت دارد استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و تلاش صادقانه است، گفت: از تمامی همکارانم در بهزیستی مازندران سپاسگزارم که با کمترین حد دستمزد بیشترین تلاش، ایثارگری و فداکاری را برای مددجویان متقبل هستید.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تجربه دکتر باقری در درمان و بازتوانی اعتیاد و همچنین در مدیریت شهری، افزود: امیدوارم این تجربه موفق مازندران را به استان پیشرو در بحث مناسب‌سازی بدل کند.

وی حضور معلولین در خانواده و فراهم کردن زندگی مستقل و با منزلت برای آنها را از مهمترین اهداف بهزیستی عنوان و تاکید کرد: در حوزه شبه خانواده نیز بهزیستی به دنبال حضور فرزندان در کانون گرم خانواده است.

قبادی دانا بهزیستی را متولی اصلی سلامت اجتماعی در برنامه ششم توسعه دانست و اذعان کرد: تمامی اقدامات بهزیستی با هدف ساماندهی شرایط برای نهادینه کردن بهتر زیستن در جامعه صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور آموزش و پرورش کودکان در مهدهای کودک را وظیفه مهم بهزیستی در گام دوم انقلاب عنوان و تصریح کرد: شاد زیستن و آموزش زندگی اجتماعی، در پی زندگی مشارکت‌جویانه بودن، افزایش تاب‌آوری و آموزش مهارتهای زندگی سرفصل‌های اقدامات بهزیستی در مهدهای کودک است.

وی، ادامه داد: بیش از ۲۸۰۰ مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی برای بهره‌مندی آحاد جامعه در سراسر کشور  مستقر شده است.

قبادی دانا به تجمیع تمامی خدمات در دفاتر بهزیستی در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: با الگویی برگرفته از دفاتر پیشخوان دولت و با توجه به نقشه تراکم جامعه هدف، دفاتری برای سهولت بیشتر دریافت خدمات در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن ابراز خرسندی از استقرار دولت الکترونیک در جهت سهولت در امر نظارت خاطرنشان کرد: سیاست‌های سازمان به گونه‌ای است که ارزیابی و رصد فعالیت‌های شرکای اجتماعی بهزیستی توسط خودشان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد خانواده‌های خواهان فرزند از کودکان بی‌سرپرست بیشتر است، گفت: سامانه ملی فرزندخواندگی برای تسهیل در پروسه فرزندخواندگی طی روزهای آینده نهایی خواهد شد.

قبادی‌دانا، افزود: سامانه دیده‌بان نیز برای دریافت گزارش نواقص و تخلفات در تمامی مراکز بهزیستی سراسر کشور از مهرماه آماده راه‌اندازی خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خواستار پاکدستی و کارآمدی و استفاده از جوانان و بانوان در سطوح مدیریتی شد و تصریح کرد: جامعه را نسبت به خدمات بهزیستی حساس کنید و تلاش کنید تا بهزیستی در میان مسئولین نیز جدی گرفته شود.

وی به افزایش مستمری مددجویان بهزیستی از ۱۷۰۰ میلیارد در سال ۹۷ به ۲۷۶۰ میلیارد در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، سهم بهزیستی از هدفمندی یارانه‌ها از ۲۴ درصد به ۳۳/۳ درصد افزایش پیدا کرد.

قبادی‌دانا با اشاره به تاثیر سامانه خسارت‌های سیل در افزایش خدمت‌رسانی، مازندران را دارای بهترین عملکرد در ورود اطلاعات این سامانه و رکورددار سرعت در تعمیر، بازسازی و تحویل مسکن سیل‌زدگان عنوان کرد و افزود: دکتر آرام از منظم‌ترین و شفاف‌ترین مدیران بهزیستی بود که در مدت مدیریت خود عاشقانه فعالیت کرد.

در پایان طی حکمی دکتر «جمال باقری نسامی» بعنوان سرپرست بهزیستی مازندران و از دکتر «سید سعید آرام» بخاطر بیش از پنج سال خدمت صادقانه قدردانی شد.

کد خبر 3004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =