آیین تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی مازندران برگزار شد

آیین تکریم دکتر سید سعید آرام و معارفه دکتر باقری بعنوان سرپرست بهزیستی مازندران با حضور دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر سید سعید آرام با بیان اینکه خادمان بهزیستی از طرف خداوند انتخاب می‌شوند گفت : خداوند را شاکرم که من را در این مسیر قرار داد و در مقاطع گوناگون فرصتی را در اختیارم گذاشت تا به بندگان ویژه اش خدمت کنم.
وی با تقدیر از اقدامات همکاران بهزیستی طی پنج سال و چهار ماه مدیریتش در این سمت افزود : به وجود همکارانم افتخار میکنم که در این مدت با تلاش و همدلی در کنار یکدیگر گام های مشترکی برای رسیدن به هدف والایی برداشتیم.
دکتر آرام مصلحت های مدیریتی را در بسیاری از مواقع مانع ابراز محبت و بیان قدردانی از همکاران بهزیستی عنوان کرد و اذعان داشت : همواره شاهد وظیفه شناسی و زحماتتان بودم و قدردان تلاش های بی وقفه شما در افزایش کیفیت زندگی جامعه هدف هستم.
وی با اشاره به حمایت های آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان از اقدامات بهزیستی،ضمن تقدیر از خیرین و شرکای اجتماعی بهزیستی افزود : این پنج سال را از بهترین سال‌های زندگی ام میدانم و هر لحظه از این دوران اتفاقات ارزشمندی را به خاطرم می‌آورد.
دکتر آرام با تقدیر از دکتر قبادی دانا در انتخاب دکتر باقری گفت : خوشحالم فردی از جنس بهزیستی و از خانواده بهزیستی عهده دار این مسئولیت شد و امیدوارم بهزیستی را در مسیر ایده آل حفظ کند.
در ادامه دکتر جمال باقری ضمن تقدیر از اقدامات موثر دکتر آرام در دوران مدیریت بهزیستی گفت : در بهزیستی منسب و مسئول وجود ندارد و اینجا صرفا جایگاهی برای خدمت به محرومین جامعه است.
وی با تاکید بر افزایش دسترسی جامعه هدف به خدمات بهزیستی و نزدیکی هرچه بیشتر به عدالت اجتماعی افزود : امیدوارم همچون دکتر آرام در پایان این مسئولیت شاهد رضایتمندی جامعه هدف باشم.

کد خبر 3001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد