گیلان | از مرکز سالمندان می بایست تحت عنوان خانه بزرگان نام برد

دیدار دکتر حسین نحوی نژاد از استاد اسماعیل پور علیزاده باتفاق مشاور اجرائی آقای سید مهدی خدمت بین دانا ، رئیس بهزیستی رشت خانم دکتر یللاق بیگی در سرای سالمندان شالیزار گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد با حضور در مرکز سالمندان شالیزار شهرستان رشت از سال ها تلاش استاد اسماعیل پور علیزاده در عرصه موسیقی گیلان تقدیر و تشکر کرد از استاد اسماعیل پور علیزاده متولد ۱۳۱۶ در پیرسرای شهرستان رشت از سن ۹ سالگی به طور رسمی کار موسیقی را آغاز نمود وی نوازنده آهنگساز و موسیقیدان می باشد که به سازهای سنتور و ویولون تسلط کافی داشته و بالغ بر ۵۰ آهنگ ساخته است ، از آهنگ های ساخته شده توسط استاد پورعلیزاده می توان به آهنگ های قسم ، قطار ، پاییز دل ، پنبه رسه ، بازگشت ، مریم  ، سفر کرده ، هنگامه و ... نام برد . ایشان عضو شورای موسیقی صدا و سیمای گیلان ، عضو انجمن مهرورزان گیل ، عضو انجمن ادبی یاران دوشنبه رشت ، عضو انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان گیلان بودند . بسیاری از آهنگ های نوستالژیک و خاطره برانگیز نسل قدیم را ساختند.

دکتر حسین نحوی نژاد ضمن تشکر و قدردانی از این استاد برجسته موسیقی عنوان کرد : از مرکز سالمندان می بایست تحت عنوان خانه بزرگان نام برد و تلاش شود که افراد را در انزوا قرار نگرفته و فراموش نشوند ، بیشتر افرادی که هم اکنون در آسایشگاه های سالمندان نگهداری می شوند در زمان خود از مفاخر برجستگان و اداره کنندگان دولتی و برجسته شهرمان بوده اند می بایست محیطی فراهم شود تا با جلسات گردهمایی ها بتوان روحیه نشاط و شادابی را در این افراد مجدداً زنده کرد .

کد خبر 2996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد