اصفهان| گلپایگان| یکی از فرزندان خانه کودک و نوجوان گلهای امید گلپایگان در کنکور 98 رتبه دو رقمی کسب کرد

یکی از فرزندان خانه کودک و نوجوان گلهای امید تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان در آزمون سراسری سال 98 در رشته علوم انسانی رتبه دو رقمی کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان گلپایگان، وی از سال 1395 با حضور در خانه کودک و نوجوان گلهای امید شهرستان گلپایگان در دبیرستان دولتی امام خمینی (ره) در رشته ادبیات و علوم انسانی مشغول به تحصیل شد.

این نوجوان رمز موفقیت خود در کسب این رتبه را، هدف گذاری دقیق، برنامه ریزی دقیق برای درس خواندن و تلاش و کوشش بسیار اعلام کرد و اظهار داشت: اغلب روزها تا 16 ساعت به صورت روزانه برای کنکور مطالعه می‌کردم.

وی گفت: در دوران دبیرستان با شناخت صحیح از استعداد خود رشته علوم انسانی را انتخاب کردم و  وجود مشکلات خانواده باعث شد که با انگیزه بیشتری جهت ساختن آینده و رسیدن به یک زندگی موفق درس بخوانم.

این نوجوان از مربیان و مدیران خانه کودک و نوجوان و اداره بهزیستی درحمایت‌های علمی، روحی و عاطفی تشکر کرد و تصریح کرد: تمایل دارم در رشته علوم قضایی ادامه تحصیل دهم.

وی در پایان گفت: بنده در کنار تلاش برای موفقیت تحصیلی، در حوزه ورزش هم فعال هستم و به عنوان نماینده فرزندان خانه های کودک و نوجوان بهزیستی استان در رشته تنیس روی میز برای حضور در چهاردهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر بهزیستی کشور، عازم بابلسر هستم.

خاطر نشان می گردد به پاس این موفقیت از طرف خانه کودک و نوجوان گلهای امید و اداره بهزیستی گلپایگان مراسم تجلیلی با حضور دکتر یارمحمدیان فرماندار شهرستان، مهندس بختیار نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، مرادی رئیس اداره بهزیستی، جمعی از خیرین و دبیران آموزش و پرورش شهرستان و مسئولین و مربیان این خانه برگزار گردید.

کد خبر 2989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد