برگزاری نشست منطقه‌ای رؤسای ادارات پذیرش منطقه یک کشور به میزبانی استان قم

اولین نشست منطقهای روسای ادارات پذیرش هماهنگی گروه‌های هدف استان‌های البرز، تهران، قم، همدان و قزوین با حضور رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور به میزبانی استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از قم، «محمدمهدی امیری» رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور در این نشست از شناسایی مفقودین و گمشدگان معرفی‌شده توسط اداره آگاهی به مراکز تحت نظارت بهزیستی با استفاده از پرونده الکترونیکی خدمت‌گیرندگان UI خبر داد.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: این مهم با هماهنگی معاونت آمار و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی کشور صورت پذیرفته است و در فاز اول این دسترسی برای ادارات پذیرش و هماهنگی اعطاء شده است و در فاز دوم با توسعه کیفیت خدمات، شناسایی مجهولین در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت بیش از یکسال میز خدمت در راستای ارائه خدمات بهتر به مددجویان بهزیستی کشور، افزود: در حال حاضر ۴۱ خدمت به صورت حضوری به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی، یادآورشد: تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مراجعین سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های بهزیستی در سال جاری است و در حال حاضر مراجع‌محوری و تخصص‌محوری در نحوه ارائه خدمات از دیگر اولویت فعالیت‌های سازمان است.

لازم به ذکر است در نشست منطقه‌ای فوق مباحثی همچون بررسی نظام‌نامه نظارتی، چالش‌ها و مشکلات میز خدمت حضوری و الکترونیکی، بحث مدیریت شبانه، روند انجام کار مفقودین، ساماندهی وضعیت ملاقات‌های مردمی، بحث و برسی پیرامون قرنطینه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 2986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =